ثبت نام کلاس چرتکه

نمایندگی آموزش تخصصی چرتکه حسابگر خلاق در مشهد با خدمات متفاوت

آموزش تخصصی چرتکه

در ابتدا بدانید چرتکه چیست؟

آموزش تخصصی چرتکه – چرتکه یک وسیله کمک آموزشی است که برای محاسبات چهار عمل اصلی (جمع، تفریق، ضرب و تقسیم در ریاضی و در حالت پیشرفته تر برای محاسبه کسر و ریشه مربع اعداد نیز مورد استفاده قرار می گیرد که برای بالا بردن کیفیت آموزش بهتر است این وسیله کمک آموزشی به روش تدریس اضافه شود. اگر بتوان برای مفاهیم انتزاعی و قضایا و فرمول های خشک ریاضی از این دست سازه ­ها کمک گرفت می ­توان ریاضی را به روش صحیح آموزش داد.

چرتکه نقش مهمی در کاهش مشکلات ریاضی کودکان دارد؛ به طوری که هر دو طرف مغز را به شکلی یکپارچه توسعه می­ دهد. وقتی کودکان به وسیله دست، مهره­ های چرتکه را جابجا می ­­کنند، این ارتباط بین دست و مغز، باعث تحریک نیمکره­ های راست و چپ مغز می­ شود. آموزش چرتکه نه تنها منجر به ایجاد اعتماد ­به ­نفس و تسلط در انجام محاسبات می­ شود، بلکه با ایجاد یک چهارچوب زیربنایی سبب توسعه مهارت ­های مورد نیاز یادگیری در مدرسه و زندگی روزمره کودکان می گردد. یک توانایی بسیار بالای شناختی در دانش ­آموزان ایجاد می­­ کند که قادر خواهند بود آن را در تمامی عرصه ­های زندگی به کار گیرند.

شرایط و نحوه ثبت نام کلاس چرتکه

آموزش تخصصی چرتکه – یکی از شرایط دوره های آموزش چرتکه شرایط سنی است که برای دانش پژوهان ۵ تا ۱۳ سال در نظر گرفته شده است. برای ثبت نام می توانید روی ثبت نام دوره آموزش چرتکه کلیک کنید یا به صورت حضوری به آدرس موسسه مراجعه کنید و یا از طریق شماره تلفن های موسسه ثبت نام تلفنی انجام دهید. علاقه مندان به یادگیری چرتکه که دارای این شرایط سنی نیستند می توانند به صورت خصوصی آموزش ببینند و از یادگیری این علم لذت ببرند یا هم در صورت واجد شرایط بودن در دوره های مربی گری چرتکه روبوفا شرکت کنند. برای مطلع شدن از زمان برگزاری دوره های مربی گری،اخبار و مسابقات و … از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام (موسسه آموزش تخصصی چرتکه حسابگر خلاق-مهاجری) با آدرس hesabgarkhalagh.ir با ما در ارتباط باشید.

 
 

مشهد –شعبه1: قاسم آباد – تقاطع فلاحی و حسابی – حسابی شمالی 28


شعبه2:بلوار وکیل آباد-صیادشیرازی29-پلاک11

شماره های تماس: ۰۹۱۵۸۲۷۵۰۹۷ – ۳۸۹۴۲۹۵۷-۰۵۱ – 09157634883

شرایط ثبت نام دوره مربی گری چرتکه

۱- علاقه مند تدریس به کودکان

۲- حداقل مدرک لیسانس

3-خلاق و فعال و پر انرژی

لازم به ذکر است آموزشگاه حسابگر خلاق هیچ گونه سفته بانکی دریافت نمی کند و در پایان دوره مربی گریی به دانش پژوه مدرک معتبر ارائه خواهد کرد و از او به عنوان مربی در موسسات آموزشی استفاده خواهد کرد. برای اطلاع از هزینه های دوره مربی گری با شماره تلفن ۰۹۱۵۸۲۷۵۰۹۷ تماس بگیرید.

آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق در مشهد به صورت تخصصی و تیم مشاوره ای با سابقه و دارای مدرک روانشناسی کودک آماده خدمت رسانی است.

همچنین این موسسه با بیشترین خدمات و کمترین هزینه موفق به همکاری با مدارس و مهدکودک ها در سراسر مشهد مقدس شده است و توانسته رضایت اولیا و مدیران مهد را جذب کند.

خدمات متفاوت آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق

 

1- مشاهده کارنامه هر ترم به صورت اینترنتی در سایت رسمی حسابگر خلاق

2- ارائه مدرک معتبر بعد از گذشت ۶ ترم

3- اعزام به مسابقات کشوری و بین المللی

هزینه ثبت نام کلاس چرتکه

در آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق هر ترم ۱۰ جلسه می باشد. کلاس آنلاین به وسیله نرم افزارهای ویژه و با بهترین کیفیت برگزار خواهد شد. ضمن اینکه بسته های آموزشی برای شما ارسال خواهد شد و کارنامه هر ترم نیز از طریق همین سایت قابل مشاهده خواهد بود. و کلاس های خصوصی در شهرستان مشهد جلسه ای ۶۰ تومان است که همانند کلاس های آنلاین، کارنامه در داخل سایت بارگزاری خواهد شد. آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق برای اعتماد هر چه بیشتر شما جلسه اول را رایگان در نظر خواهد گرفت اما در صورت رضایت و ادامه کلاس هزینه جلسه اول محاسبه خواهد شد. به طور کلی تعداد ترم های آموزش چرتکه حسابگر خلاق ۱۲ ترم می باشد که دانش پژوهان مجموعا در ۱۲۰ جلسه تمام مباحث چرتکه را آموزش می بینند.

آموزش تصویری چرتکه به صورت ترم به ترم

در این بخش قصد معرفی دوره آموزشی محاسبات ذهنی با چرتکه را برای علاقه مندان به یادگیری این علم جذاب داریم. با توجه به این ویژگی ها، یادگیری چرتکه به دانش آموزان، مربیان مهدکودک، اولیا، کنکوری ها، مدیران مهدکودک و علاقه مندان به محاسبات ذهنی و حتی به کسانی که از ابتلا به آلزایمر می هراسند، پیشنهاد می شود.

آموزش ها در ۶ ترم ارائه خواهد شد. هر ترم شامل چند مبحث می باشد که در هر قسمت به مباحث هر ترم اشاره شده است. این آموزش ها به همراه حل ۱۰ مثال است و با مشاهده نحوه حل مثال ها به راحتی قادر به درک موضوع خواهید شد. پیشنهاد می شود یک بار با دقت زیاد و با تمرکز ویدئو را مشاهده کنید، سپس سعی کنید مثال ها روی چرتکه خود انجام دهید. در صورتی که مبحثی را متوجه نشدید اصلا نگران نباشید زیرا مشاوران و مربیان موسسه حسابگر خلاق به صورت رایگان در اختیار شما خواهند بود تا زمانی که مشکل شما رفع شود. « حسابگر خلاق متفاوت در خدمات»

برای تمرین بیشتر می توانید از لینک زیر نمونه سوال مربوط به هر مبحث را دانلود کنید. برای هر مبحث ۵۰ نمونه سوال طرح شده است. بعد از مشاهده ویدئو با تهیه نمونه سوال مربوطه از بخش  محصولات>نمونه سوال   بر مبحث مسلط شوید. برای خرید چرتکه به بخش محصولات>چرتکه  مراجعه کنید یا نرم افزار آن را دانلود کنید. از هر ترم یک نمونه سوال رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. از منو به بخش نمونه سوال مراجعه کنید.

یک نمونه ویدئو از مبحث جمع ساده یک رقمی (بدون فرمول) آورده شده است تا با نحوه تدریس و کیفیت آموزش آشنا شوید و با اطمینان خرید کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۰۹۱۵۷۶۳۴۸۸۳ تماس بگیرید پاسخگو شما خواهیم بود.

دانلود رایگان مبحث جمع ساده یک رقمی

آموزش تصویری محاسبات ذهنی با چرتکه (ترم ۱ و ۲ و ۳)

فرمت فایل ها: ویدئو (mp4)

مدت زمان: ۱ ساعت و ۲۶ دقیقه

ترم: ۱ و ۲ و ۳

مباحث: ( جمع ساده یک رقمی ، تفریق ساده یک رقمی ، جمع ساده دو رقمی ، تفریق ساده دو رقمی
جمع دوستی کوچک ۱و۴ ، جمع دوستی کوچک ۲و۳ ، جمع ترکیبی دوستان کوچک
تفریق دوستی کوچک ۱و۴ ، تفریق دوستی کوچک ۲و۳ ، تفریق ترکیبی دوستان کوچک)

سن: محدودیت سنی ندارد

قیمت : 145 هزار تومان

 

 
 

آموزش تصویری محاسبات ذهنی با چرتکه (ترم ۴ و ۵ و ۶)

فرمت فایل ها: ویدئو (mp4)

مدت زمان: ۳ ساعت

ترم: ۴ و ۵ و ۶

مباحث: ( جمع دوستی بزرگ ۱ و ۹ ، جمع دوستی بزرگ ۲ و ۸ ، جمع دوستی بزرگ ۳ و ۷ ، جمع دوستی بزرگ ۴ و ۶، جمع دوستی بزرگ ۵ و ۵
تفریق دوستی بزرگ ۱ و ۹ ، تفریق دوستی بزرگ ۲ و ۸ ، تفریق دوستی بزرگ ۳ و ۷ ، تفریق دوستی بزرگ ۴ و ۶ ، تفریق دوستی بزرگ ۵ و ۵
جمع دوست ترکیبی ۶ و ۱۱ ، جمع دوست ترکیبی ۷ و ۱۲، جمع دوست ترکیبی ۸ و ۱۳ ، جمع دوست ترکیبی ۹ و ۱۴ ، تفریق دوست ترکیبی ۶ و ۱۱ ، تفریق دوست ترکیبی ۷ و ۱۲، تفریق دوست ترکیبی ۸ و ۱۳ ، تفریق دوست ترکیبی ۹ و ۱۴)

سن: محدودیت سنی ندارد

قیمت : ۱۶۵ هزار تومان

 
 

حسابگر خلاق متفاوت در آموزش

 

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “نمایندگی آموزش تخصصی چرتکه حسابگر خلاق در مشهد با خدمات متفاوت

  1. Zahra گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    میشه یک اموزشگاه چرتکه برای بزرگسالان معرفی کنید(۲۰ساله هستم)… بیشتر کلاس هایی ک دیدم برای کودکان بود

    1. alireza گفت:

      سلام وقت بخیر
      تمامی خدمات ما برای شما هم قابل استفاده است
      کلاس چرتکه به صورت گروهی در تمامی موسسات فقط برای سنین 5 تا 13 سال برگزار می شود
      اما شما به صورت خصوصی یا در این شرایط ویژه میتونین به صورت آنلاین آموزش ببینین
      برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09157634883 تماس بگیرید تا راهنماییتون کنم.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید