آموزش چرتکه

آموزش رایگان چرتکه به مربیان

free learn abacus

آموزش رایگان چرتکه به مربیان

با سلام و احترام خدمت مربیان مهدکودک، معلمین مدارس و مدیران مراکز آموزشی

آموزشگاه حسابگر خلاق، رسالت خود، یعنی آموزش چرتکه به علاقه مندان را با جدیت پیگیری می کند و با تمام انرژی این هدف را دنبال خواهد کرد. امروزه آموزش دیدن بسیار آسان شده و در بعضی مواقع شرکت ها و آموزشگاه ها این آموزش ها را رایگان در خدمت عموم قرار می دهند که باید از این فرصت ها نهایت استفاده را برد. لطفا تا پایان این متن با ما همراه باشید.

 

فواید یادگیری چرتکه برای مربیان:

1- کسب درآمد: با یادگیری چرتکه می توانید به دانش آموزان خود این مهارت را آموزش دهید و کسب درآمد کنید.

2- خدمت به دانش آموزان : جدا از بحث درآمدزایی شما از این کسب و کار می توانید به دانش آموزان کشور عزیزمان ایران خدمت کنید و دانش آموزانی که پایه ریاضی ضعبفی دارند را به یادگیری چرتکه تشویق کنید تا با خیالی آسوده بتوانند تحصیل کنند.

3- پشتیبانی دائم: این پشتیبانی شامل بسته های آموزشی، کارنامه، مدرک دانش آموزان و اعزام به مسابقات است.

4- سود 100%: جالب اینجاس که بدانید آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق از مربیان خود هیچگونه درصدی دریافت نمیکند و 100 درصد هزینه ای که از دانش آموزان دریافت می کنید متعلق به خودتان است.

5- مدیر شدن: با اینکار مدیر کسب و کار خود باشید و به فکر گسترش آن باشید و خودتان مربی استخدام کنید و فقط مدیریت کنید. در ابتدا منطقی نیست اما با گذر زمان و کسب تجربه به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. البته اگر شما مدیر مدرسه یا مهدکودک یا یک مجتمع آموزشی هستید از همان ابتدا می توانید مدیریت کنید و مربیان خود را از طریق موسسه حسابگر خلاق آموزش دهید.

6- جذب دانش آموز: چرتکه یکی از مهارت هایی است که بسیاری از دانش آموزان به آن علاقه مند هستند و مدرسه یا مهدکودکی که این مهارت را به دانش آموزان آموزش می دهد از دیگر آموزشگاه ها متمایز می شود و باعث جذب دانش آموز خواهد شد.

  • با این توضیحات متوحه شدید که یادگیری چرتکه چقدر می تواند به شما و دانش آموزان و مرکز آموزشی شما کمک کند.

 

برای شروع آماده هستید؟

آموزش رایگان چرتکه به مربیان

-برای شما ترم اول و دوم به صورت کاملا رایگان خواهد بود. بعد از آموزش دیدن هر ترم به صورت خودکار از شما آزمون گرفته خواهد شد و شما می توانید به ترم بعدی بروید.

 

آموزش رایگان چرتکه به مربیان

 

آیا مدرکی هم داده می شود؟
بله، بعد از گذشت این دو ترم شما به پشتیبان سایت اطلاع می دهید بعد از بررسی، توسط یکی از مربیان موسسه از شما آزمون آنلاین برای دوترم اول گرفته خواهد شد و در صورت قبول شدن به شما مدرک معتبر داده می شود. لازم به ذکر است تمام مراحل رایگان می باشد و فقط هزینه جزئی بابت مدرک از شما دریافت می شود. (دریافت مدرک الزامی نمی باشد)

 

برای من که رشته ام ریاضی نیست و علاقه ای ندارم چطور؟

جالبه بدانید یادگیری چرتکه هیچ ارتباطی به رشته دانشگاهی شما ندارد و حتی دوستانی بودن که با رشته زیست شناسی وارد این حوزه شدند و درخشیدند. یک نکته مهم: “شما قرار نیست ذهنی بزنی، شما آموزش میدی دانش آموز ذهنی میزنه”

فقط دو ترم ؟

آموزش های رایگانی که برای شما در نظر گرفته شده فقط دو ترم است اما در صورتی که علاقه مند به یادگیری ترم های بعدی هستید با پرداخت هزینه برای شما مقدور می شود. در حال حاضر هزینه هر ترم فقط 150 هزار تومان می باشد. به طور کلی چرتکه از مبتدی تا پیشرفته 12 ترم می باشد.

اگر می خواهید عضوی از مجموعه آموزشی حسابگر خلاق باشید و در شهر خود این مهارت را به دانش آموزان با پشتیبانی کامل موسسه انجام دهید. روی دکمه “مربی شو” کلیک کنید.

 

مربی شو

 

فروشگاه محصولات حسابگر خلاق

ویدئو دانش آموزان حسابگر خلاق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید