ثبت نام کلاس چرتکه

آموزش چرتکه در مشهد

آموزش چرتکه با ویدیو
آموزش چرتکه در مشهد

آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق در مشهد با کادر آموزشی مجرب و با داشتن چندین شعبه در شهر مشهد گامی بلند در رسیدن به اهداف خود یعنی خدمت رسانی و آموزش به کودکان برداشته است. این موسسه با برگزاری دوره های آموزش چرتکه برای کودکان ۵ تا ۱۳ سال در محیط موسسه و همچنین در مهد کودک های سراسر مشهد، فعالیت می کند. ضمن این که بسته های آموزشی چرتکه (شامل کتاب، دفتر، چرتکه، CD و …) با کمترین قیمت و بهترین کیفیت را به فروش می رساند. برای مشاهده بسته ها و اطلاعات مربوط به آن به بخش محصولات چرتکه مراجعه فرمایید. 

ثبت نام کلاس چرتکه

برای این که بتوانید از آموزش این موسسه بهره مند شوید ۴ روش وجود دارد.

۱- آموزش رایگان چرتکه

سایت موسسه چرتکه حسابگر خلاق تنها سایت ارائه دهنده خدمات رایگان آموزش چرتکه در ایران است. این سایت با پوشش تمامی مطالب آموزش چرتکه به صورت تصویری و فایل ویدئویی به آسانی به شما چرتکه را آموزش می دهد. کافی است به بخش مقالات > آموزش مراجعه کنید. ضمن این که در بخش مقالات، مقالات بسیار کاربردی مرتبط با چرتکه برای شما آماده شده است.

۲- آموزش حضوری چرتکه

روش دوم استفاده از کلاس های حضوری می باشد. آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق در مشهد با بهره گیری از مربیان متخصص و دوره دیده با مدارک دانشگاهی مرتبط با رشته ریاضی و روانشناسی کودک به کودک شما آموزش خواهد داد. برای ثبت نام آنلاین(غیرحضوری) می توانید به بخش ثبت نام آنلاین کلاس چرتکه مراجعه کنید. با ثبت نام در این بخش با شما تماس خواهیم گرفت و به نزدیک ترین شعبه معرفی خواهید شد.

۳- آموزش خصوصی چرتکه

روش سوم که اکثر والدین به آن علاقه مند هستند، آموزش به صورت خصوصی می باشد. آموزش خصوصی مزایا و معایبی دارد که بسته به دانش آموز می تواند متفاوت باشد چرا که بعضی از دانش آموزان، آموزش را فقط به صورت خصوصی می پذیرند. لازم به ذکر است موسسه حسابگر خلاق تمام خدماتی که برای کلاس های گروهی مانند آزمون آنلاین هفتگی، کارنامه و مسابقات دارد برای دانش پژوهانی که به صورت خصوصی آموزش می بینند نیز دارد. یکی از مزیت های کلاس خصوصی تعداد جلسات کمتر آموزش می باشد. بنابراین با کمترین هزینه می توانید چرتکه را در منزل آموزش ببینید. برای ثبت نام به بخش درخواست کلاس خصوصی چرتکه مراجعه کنید. 

۴- آموزش آنلاین چرتکه

علاوه بر روش های بالا شما می توانید چرتکه را به صورت آنلاین در هر نقطه ای از کشور، آموزش ببینید. مدت زمان کلاس های آنلاین ۶۰ دقیقه می باشد و لازمه آن اینترنت بدون قطعی می باشد. برای ثبت نام به ثبت نام کلاس آنلاین مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق در مشهد با افتخار آماده خدمت رسانی به شما است.

 

راه های ارتباطی با موسسه چرتکه حسابگر خلاق

۱- تلفن تماس: ۰۹۱۵۸۲۷۵۰۹۷ – 09157634883 – ۰۵۱۳۸۹۴۲۹۵۷

۲- اینستاگرام: hesabgarkhalagh.ir

 

آدرس دفتر مرکزی موسسه آموزش چرتکه حسابگر خلاق در مشهد

مشهد –شعبه1: قاسم آباد – تقاطع فلاحی و حسابی – حسابی شمالی 28

شعبه2:بلوار وکیل آباد – صیادشیرازی29-پلاک11

مدیریت: آقای مهاجری

آموزش تصویری چرتکه به صورت ترم به ترم

در این بخش قصد معرفی دوره آموزشی محاسبات ذهنی با چرتکه را برای علاقه مندان به یادگیری این علم جذاب داریم. با توجه به این ویژگی ها، یادگیری چرتکه به دانش آموزان، مربیان مهدکودک، اولیا، کنکوری ها، مدیران مهدکودک و علاقه مندان به محاسبات ذهنی و حتی به کسانی که از ابتلا به آلزایمر می هراسند، پیشنهاد می شود.

آموزش ها در ۶ ترم ارائه خواهد شد. هر ترم شامل چند مبحث می باشد که در هر قسمت به مباحث هر ترم اشاره شده است. این آموزش ها به همراه حل ۱۰ مثال است و با مشاهده نحوه حل مثال ها به راحتی قادر به درک موضوع خواهید شد. پیشنهاد می شود یک بار با دقت زیاد و با تمرکز ویدئو را مشاهده کنید، سپس سعی کنید مثال ها روی چرتکه خود انجام دهید. در صورتی که مبحثی را متوجه نشدید اصلا نگران نباشید زیرا مشاوران و مربیان موسسه حسابگر خلاق به صورت رایگان در اختیار شما خواهند بود تا زمانی که مشکل شما رفع شود. « حسابگر خلاق متفاوت در خدمات»

برای تمرین بیشتر می توانید از لینک زیر نمونه سوال مربوط به هر مبحث را دانلود کنید. برای هر مبحث ۵۰ نمونه سوال طرح شده است. بعد از مشاهده ویدئو با تهیه نمونه سوال مربوطه از بخش  محصولات>نمونه سوال   بر مبحث مسلط شوید. برای خرید چرتکه به بخش محصولات>چرتکه  مراجعه کنید یا نرم افزار آن را دانلود کنید. از هر ترم یک نمونه سوال رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. از منو به بخش نمونه سوال مراجعه کنید.

یک نمونه ویدئو از مبحث جمع ساده یک رقمی (بدون فرمول) آورده شده است تا با نحوه تدریس و کیفیت آموزش آشنا شوید و با اطمینان خرید کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۰۹۱۵۷۶۳۴۸۸۳ تماس بگیرید پاسخگو شما خواهیم بود.

 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان مبحث جمع ساده یک رقمی
 
ردیفموضوع
۱جمع یک رقمی ساده
۲تفریق یک رقمی ساده
۳جمع دو رقمی ساده
۴تفریق دو رقمی ساده
۵جمع دوست کوچک ۱ و ۴
۶جمع دوست کوچک ۲ و ۳
۷جمع ترکیبی دوستان کوچک
۸تفریق دوست کوچک ۱ و ۴
۹تفریق دوست کوچک ۲ و ۳
۱۰تفریق ترکیبی دوستان کوچک
۱۱جمع دوست بزرگ ۱ و ۹
۱۲جمع دوست بزرگ ۲ و ۸
۱۳جمع دوست بزرگ ۳ و ۷
۱۴جمع دوست بزرگ ۴ و ۶
۱۵جمع دوست بزرگ ۵ و ۵
۱۶تفریق دوست بزرگ ۱ و ۹
۱۷تفریق دوست بزرگ ۲ و ۸
۱۸تفریق دوست بزرگ ۳ و ۷
۱۹تفریق دوست بزرگ ۴ و ۶
۲۰تفریق دوست بزرگ ۵ و ۵
۲۱جمع دوست ترکیبی ۹ و ۱۴
۲۲جمع دوست ترکیبی ۸ و ۱۳
۲۳جمع دوست ترکیبی ۷ و ۱۲
۲۴جمع دوست ترکیبی ۶ و ۱۱
۲۵تفریق دوست ترکیبی ۹ و ۱۴
۲۶تفریق دوست ترکیبی ۸ و ۱۳
۲۷تفریق دوست ترکیبی ۷ و ۱۲
۲۸تفریق دوست ترکیبی ۶ و ۱۱
۲۹آموزش جدول ضرب و ضرب انگشتی
۳۰آموزش ضرب دو رقم در یک رقم
۳۱آموزش ضرب سه رقم در یک رقم
۳۲آموزش ضرب سه رقم در یک رقم
۳۳آموزش ضرب چهار رقم در یک رقم
۳۴آموزش ضرب تا چهار رقم در چهار رقم
۳۵آموزش تقسیم
۳۶آموزش محاسبات اعشاری
۳۷آموزش محاسبات کسری

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “آموزش چرتکه در مشهد

  1. الهی مقدم گفت:

    سلام لطفا ساده بگید کلاس حضوری(نه خصوصی)برای کودک ۵ و۶.۵سال دارید اگر دارید آدرس و تاریخ شروع کلاس حضوری بیان کنید باتشکر

    1. alireza گفت:

      بله، لطفا با شماره ۰۹۱۵۷۶۳۴۸۸۳-مهاجری تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید