مقالات

برنامه کامل مغز، توجه فردی، کودک نابغه، استراتژی یادگیری، قدرت تجسم

برنامه کامل مغز

آموزش کودکان برای دستیابی به تمام توان خود با تلفیق چرتکه باستانی و آخرین تحقیق در مورد روانشناسی کودک، دوره ای ایجاد شده است که مغز را برای رسیدن به تمام توان خود، آموزش می دهد. دانش آموزان روبوفا یاد می گیرند که مهره ها را روی چرتکه ببینند و آنها را به صورت ذهنی حرکت دهند، که از سمت راست یا “سمت خلاق” مغز استفاده می کند. در همان زمان ، از سمت چپ “منطقی” مغز برای انجام محاسبات ریاضی استفاده می شود. این ترکیب خلاقیت و منطق به تقویت کل مغز کمک می کند. این روش یادگیری چند حسی که در چرتکه روبوفا مورد استفاده قرار می گیرد به دانشجویان کمک می کند تا به اهداف خود نزدیک و نزدیک تر شوند. کودکان با یادگیری سریع استفاده از چرتکه و درگیر شدن در بازی ها برای تقویت حافظه و تمرکز، قادر به استفاده از تمام ظرفیت مغز خود هستند.

کمک به مغز با یادگیری چرتکه

نتیجه این است که کودکان در بسیاری از حوزه های دیگر شروع به رشد می کنند. برخی شروع به نوشتن داستان و شعر می کنند که از اثرات یادگیری چرتکه می باشد. این در حالی است که سایر هم سنی های او ساعت ها جلوی تلویزیون یا درگیر بازی های ویدئویی هستند که از قدرت مغز خود استفاده نمی کند. بسیاری از دانش پژوهان چرتکه در موسیقی به خصوص پیانو و ورزش برتری دارند زیرا این علوم از الگوهای ریاضی پیروی می کنند و به  تمرکز زیادی احتیاج دارند.

توجه فردی به فرزند شما

در آموزشگاه چرتکه روبوفا ، نهایتا ۱۰ دانش آموز در یک کلاس آموزش می بینند. این امر به بچه ها کمک می کند تمرکز خود را حفظ کنند و مربی نیز توجه بیشتری به تک تک دانش پژوهان خواهد داشت و بار علمی کلاس بیشتر خواهد شد و همچنین مشارکت آنها در کلاس بیشتر می شود. این در حالی است که کودکان وارد کلاسی می شوند که با یک برنامه و ساختار مشخص عمل می کند و با بازی های رقابتی و پاداش آن ها را به سخت کوشی سوق می دهد که این پروسه یکی از اصلی ترین ویژگی های این دوره است که چرتکه حسابگر خلاق را نسبت به سایرین متفاوت می کند و موجب رضایت والدین حسابگر خلاق است.

کلاس آموزش چرتکه در مشهد
هر کودک یک نابغه است

هر کودک یک نابغه است، اما به اکثر آنها فرصت رسیدن به بالاترین پتانسیل خود داده نمی شود. برای کمک به دانش آموزان در رها کردن استعداد خود، اعتقاد داریم کودکان باید مطابق راه کارهای یادگیری فردی خود تدریس شوند.

استراتژی یادگیری در کودکان

هر کودکی با روش متفاوتی یاد می گیرد. فرزند شما یک روش یادگیری منحصر به فرد دارد که از طریق آن می تواند بهترین یادگیری را داشته باشد. برخی از کودکان با دیدن یاد می گیرند، برخی دیگر با حرکت / لمس کردن یاد می گیرند و بعضی با استفاده از توانایی شنوایی خود یاد می گیرند. حتی کودکانی نیز هستند که با استفاده از یک استراتژی یادگیری داخلی (که در آن از خود گفتگو و گفتگوی داخلی برای یادگیری استفاده می کنند) یاد می گیرند.

همه این کودکان می توانند در یک کلاس درس موفق شوند، اما همه آنها باید با استفاده از استراتژی خاص خود آموزش ببینند. اگر استراتژی های یادگیری را به صورت زنجیر در نظر بگیریم، هر کودک می تواند در هر نقطه ای از این زنجیره باشد. توجه داشته باشید هر کودک در استراتژی یادگیری خود بی نظیر است. مربیان روبوفا با تلاش می کنند تا استراتژی منحصر به فرد یادگیری هر کودک را بشناسند.

مربی گری چرتکه در آموزشگاه جرتکه روبوفا

کودکانی که دچار “ناتوانی در یادگیری” یا  “اختلالات توجه” هستند، پیشرفت های زیادی را در دوره های آموزش چرتکه روبوفا نشان داده اند و والدین آنها دیگر نگران روند آموزش آنها در مدرسه نیستند چرا که کودک آموزش پذیر شده است. یافتن استراتژی یادگیری منحصر به فرد کودک برای تشخیص اینکه چگونه می توانند به بهترین نحو مفاهیم سخت را یاد بگیرند، مهم است. در آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق، این تخصص ماست.

قدرت تجسم

اگر کودک بتواند موفقیت را تجسم کند، می تواند موفق شود. یکی از عناصر اصلی دوره های آموزش چرتکه تسلط روی تجسم است. بسیاری از بازیکنان و افراد مشهور ورزشی موفقیت خود را به نوعی به تجسم نسبت می دهند و از این تکنیک استفاده می کنند. در چرتکه از تجسم به عنوان ابزاری برای انجام محاسبات پیچیده ذهنی استفاده می شود. تجسم به دانش آموزان کمک می کند تا به بالاترین میزان استفاده از مغز دست پیدا کنند.

اثرات قدرت تجسم روی کودک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید