مقالات

قدرت چرتکه ژاپنی سوروبان

قدرت چرتکه ژاپنی سوروبان

 

مادربزرگ من در محاسبه خوب است و او به این قضیه افتخار می­ کند. وقتی با او هستم، احساس می­کنم که یک ماشین حساب همراه من است فقط باید اعداد را به او بگویم و او در لحظه جواب من را خواهد داد. فهمیدم که روزی انگشتانش را حرکت می­ دهد، نه مثل نوازندگی پیانو بلکه مانند خراشیدن هوا. من از او پرسیدم که چرا این کار را کردی و به من گفت که او یک سوروبن را می­ پراند. وقتی به خانه برگشتیم، او مهره ­های چوبی را به من نشان داد که درون یک قاب قرار داشتند. این اولین ملاقات من با چرتکه ژاپنی بود و نمی­دانستم این ماشین­ حساب ساده با تکنولوژی پایین چقدر قدرتمند است.

 

آموزش تصویری چرتکه به صورت ترم به ترم

در این بخش قصد معرفی دوره آموزشی محاسبات ذهنی با چرتکه را برای علاقه مندان به یادگیری این علم جذاب داریم. با توجه به این ویژگی ها، یادگیری چرتکه به دانش آموزان، مربیان مهدکودک، اولیا، کنکوری ها، مدیران مهدکودک و علاقه مندان به محاسبات ذهنی و حتی به کسانی که از ابتلا به آلزایمر می هراسند، پیشنهاد می شود.

آموزش ها در ۶ ترم ارائه خواهد شد. هر ترم شامل چند مبحث می باشد که در هر قسمت به مباحث هر ترم اشاره شده است. این آموزش ها به همراه حل ۱۰ مثال است و با مشاهده نحوه حل مثال ها به راحتی قادر به درک موضوع خواهید شد. پیشنهاد می شود یک بار با دقت زیاد و با تمرکز ویدئو را مشاهده کنید، سپس سعی کنید مثال ها روی چرتکه خود انجام دهید. در صورتی که مبحثی را متوجه نشدید اصلا نگران نباشید زیرا مشاوران و مربیان موسسه حسابگر خلاق به صورت رایگان در اختیار شما خواهند بود تا زمانی که مشکل شما رفع شود. « حسابگر خلاق متفاوت در خدمات»

مزایای یادگیری چرتکه برای کودکان:

۱- در سنین کودکی باعث افزایش ظرفیت حافظه می شود

۲- هماهنگی بین دو نمیکره چپ و راست

۳- توانایی و کنترل مدیریت و زمان

۴- کمک اساسی به یادگیری ریاضی

۵- تقویت هوش و حافظه

۶- دور شدن از آلزایمر در سنین بالا

۷- افزایش مهارت تند نویسی و تند خوانی

۸- افزایش هوش زبانی

۹- توسعه و استفاده از تمام مغز

۱۰- افزایش اعتماد به نفس

 

آموزش مبحث جمع و تفریق

آموزش ضرب و تقسیم

دوره مربیگری

برای تمرین بیشتر می توانید از لینک زیر نمونه سوال مربوط به هر مبحث را دانلود کنید. برای هر مبحث ۵۰ نمونه سوال طرح شده است. بعد از مشاهده ویدئو با تهیه نمونه سوال مربوطه از بخش  محصولات>نمونه سوال   بر مبحث مسلط شوید. برای خرید چرتکه به بخش محصولات>چرتکه  مراجعه کنید یا نرم افزار آن را دانلود کنید. از هر ترم یک نمونه سوال رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. از منو به بخش نمونه سوال مراجعه کنید.

دانلود رایگان مبحث جمع ساده یک رقمی

 

 

ثبت نام کلاس آنلاین چرتکه:

در صورتی که قصد شرکت در کلاس آنلاین را دارید فرم زیر را پر کنید. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

ثبت نام کلاس آنلاین

 

اعطای نمایندگی چرتکه حسابگر خلاق:

فرم نمایندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید