آموزش چرتکه

نمونه سوال چرتکه تفریق دوستی ترکیبی 6 و 11

نمونه سوال چرتکه مبحث تفریق دوستی ترکیبی 6 و 11

نمونه سوال چرتکه تفریق دوستی ترکیبی 6 و 11

اگر به عنوان دانش آموز یا مربی چرتکه قصد دارید به صورت ویژه بر روی یک مبحث چرتکه تمرین داشته باشید در سایت آموزشگاه حسابگر خلاق این امکان برای فراهم شده است و میتوانید از منوی نمونه سوال چرتکه بر روی مبحث مورد نظر کلیک کنید و نمونه سوال مربوطه را دانلود کنید. در این قسمت نمونه سوال مربوط به مبحث تفریق دوستی ترکیبی عددهای 6 و 11 می باشد. 

از مباحث ترم 6

نوع فایل: pdf

سایز برگه: A4

مبحث: تفریق دوستی ترکیبی 6 و 11

تعداد سوالات: 100

 اعداد: فازسی

قیمت: 5000 تومان

 
 

ضمن عرض سلام خدمت شما کاربران عزیز سایت چرتکه حسابگر خلاق و دوستان همیشه همراه ، امروز در خدمت شما هستم با ارائه نمونه سوال چرتکه برای مبحث تفریق دوستان ترکیبی 6 و 11. این نمونه سوال به صورت ویژه برای این مبحث طراحی شده است. 

موارد استفاده از فایل:

۱- کاربرگ تمرین چرتکه در منزل برای دانش آموز

۲- نمونه سوال چرتکه برای آزمون

۳- حل مثال های بیشتر برای دانش آموزان در کلاس

 

 

آموزش چرتکه مبحث تفریق دوستان ترکیبی

 

برای مشاهده نمونه سوالات بیشتر روی نمونه سوال کلیک کنید.

نمونه سوال

 

ثبت نام کلاس حضوری دوره آموزش چرتکه در مشهد

برای ثبت نام این دوره به صورت حضوری در مشهد کافی است روی ثبت نام دوره چرتکه کلیک کنید و به آسانی ثبت نام کنید. بعد از تکمیل فرم همکاران ما شما را به نزدیکترین آموزشگاه محل زندگی شما معرفی خواهد کرد. لازم به ذکر برای ثبت نام در مرحله اول نیاز به پرداخت هزینه نیست. و برای ثبت نام کلاس خصوصی چرتکه روی ثبت نام کلاس خصوصی کلیک کنید تا بهترین مربیان حسابگر خلاق در خدمت شما باشند.

برای مشاوره می توانید به شماره تلفن ۰۹۱۵۷۶۳۴۸۸۳ تماس بگیرید و اطلاعات خود را کامل کنید. یا به صورت حضوری به دفتر مرکزی آموزشگاه حسابگر خلاق در مشهد شعبه1: قاسم آباد – تقاطع فلاحی و حسابی – حسابی شمالی 28 شعبه2: بلوار وکیل آباد-صیادشیرازی 29 – پ 11 مراجعه کنید.

ترتیب یادگیری مباحث چرتکه به چه صورت است؟

اگر می خواهید یادگیری چرتکه را آغاز کنید بسیار مهم است از کدام مبحث شروع کنید زیرا مباحث به یکدیگر وابسته هستند و اگر از ابتدا آموزش نبینید شاید متوجه باقی مباحث نشوید. بنابراین به سرفصل آموزش توجه کنید. تمامی مباحث زیر در آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق در ۱۲ ترم ۱۰ جلسه ای آموزش داده می شود. برای مشاهده ویدئوهای رایگان آموزش چرتکه در این سایت، مبحث آموزش و ترتیب آن را رعایت کنید.

آموزش تصویری چرتکه به صورت ترم به ترم

در این بخش قصد معرفی دوره آموزشی محاسبات ذهنی با چرتکه را برای علاقه مندان به یادگیری این علم جذاب داریم. با توجه به این ویژگی ها، یادگیری چرتکه به دانش آموزان، مربیان مهدکودک، اولیا، کنکوری ها، مدیران مهدکودک و علاقه مندان به محاسبات ذهنی و حتی به کسانی که از ابتلا به آلزایمر می هراسند، پیشنهاد می شود.

آموزش ها در ۶ ترم ارائه خواهد شد. هر ترم شامل چند مبحث می باشد که در هر قسمت به مباحث هر ترم اشاره شده است. این آموزش ها به همراه حل ۱۰ مثال است و با مشاهده نحوه حل مثال ها به راحتی قادر به درک موضوع خواهید شد. پیشنهاد می شود یک بار با دقت زیاد و با تمرکز ویدئو را مشاهده کنید، سپس سعی کنید مثال ها روی چرتکه خود انجام دهید. در صورتی که مبحثی را متوجه نشدید اصلا نگران نباشید زیرا مشاوران و مربیان موسسه حسابگر خلاق به صورت رایگان در اختیار شما خواهند بود تا زمانی که مشکل شما رفع شود. « حسابگر خلاق متفاوت در خدمات»

برای تمرین بیشتر می توانید از لینک زیر نمونه سوال مربوط به هر مبحث را دانلود کنید. برای هر مبحث ۵۰ نمونه سوال طرح شده است. بعد از مشاهده ویدئو با تهیه نمونه سوال مربوطه از بخش  محصولات>نمونه سوال   بر مبحث مسلط شوید. برای خرید چرتکه به بخش محصولات>چرتکه  مراجعه کنید یا نرم افزار آن را دانلود کنید. از هر ترم یک نمونه سوال رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. از منو به بخش نمونه سوال مراجعه کنید.

یک نمونه ویدئو از مبحث جمع ساده یک رقمی (بدون فرمول) آورده شده است تا با نحوه تدریس و کیفیت آموزش آشنا شوید و با اطمینان خرید کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۰۹۱۵۷۶۳۴۸۸۳ تماس بگیرید پاسخگو شما خواهیم بود.

دانلود رایگان مبحث جمع ساده یک رقمی

دیدگاهتان را بنویسید