آموزش چرتکه

دوره آموزش مربیگری محاسبات ذهنی با چرتکه

آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق اقدام به برگزاری آموزش مربیگری محاسبات ذهنی با چرتکه با شرایط زیر کرده است: 

۱- حداقل مدرک فوق دیپلم

۲- متعهد به موسسه

۳- علاقه مند به تدریس به ویژه به کودکان

۴- ترجیحا دارای سابقه تدریس 

 

دوره مربیگری محاسبات ذهنی با چرتکه حسابگر خلاق

در صورت گذراندن دوره مربیگری چرتکه، مدرک مربیگری برای شما صادر خواهد شد که اعتبار آن یک سال است و هر سال در صورت صلاحیت تمایل قابلیت تمدید دارد. آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق به مربیان خود متعهد است و پشتیبان مربیان خود خواهد بود. مربیان می توانند در شهر محل سکونت خود اقدام به برگزاری کلاس های محاسبات ذهنی کنند و موسسه مسئولیت اهدای کارنامه و بسته های آموزشی و مدرک دانش آموزان را برعهده خواهد گرفت.

اما در صورتی که علاقه به تدریس ندارید و فقط قصد یادگیری چرتکه را دارید می توانید ویدئوهای زیر را تهیه کنید.

آموزش تصویری چرتکه به صورت ترم به ترم

در این بخش قصد معرفی دوره آموزشی محاسبات ذهنی با چرتکه را برای علاقه مندان به یادگیری این علم جذاب داریم. یادگیری چرتکه به دانش آموزان، مربیان مهدکودک، اولیا، کنکوری ها، مدیران مهدکودک و علاقه مندان به محاسبات ذهنی و حتی به کسانی که از ابتلا به آلزایمر می هراسند، پیشنهاد می شود.

آموزش ها در ۶ ترم ارائه خواهد شد. هر ترم شامل چند مبحث می باشد که در هر قسمت به مباحث هر ترم اشاره شده است. این آموزش ها به همراه حل ۱۰ مثال است و با مشاهده نحوه حل مثال ها به راحتی قادر به درک موضوع خواهید شد. پیشنهاد می شود یک بار با دقت زیاد و با تمرکز ویدئو را مشاهده کنید، سپس سعی کنید مثال ها روی چرتکه خود انجام دهید.

آدرس موسسه: مشهد – شعبه 1: شهرک غرب – بلوار فلاحی – نبش حسابی شمالی 08

شعبه 2: بلوار وکیل آباد – بلوار صیادشیرازی 29- پ11

تماس: 09157634883 – 05136204631

« حسابگر خلاق متفاوت در خدمات»

برای تمرین بیشتر می توانید از لینک زیر نمونه سوال مربوط به هر مبحث را دانلود کنید. برای هر مبحث ۵۰ نمونه سوال طرح شده است. بعد از مشاهده ویدئو با تهیه نمونه سوال مربوطه از بخش  محصولات>نمونه سوال   بر مبحث مسلط شوید. برای خرید چرتکه به بخش محصولات>چرتکه  مراجعه کنید یا نرم افزار آن را دانلود کنید. از هر ترم یک نمونه سوال رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. از منو به بخش نمونه سوال مراجعه کنید.

یک نمونه ویدئو از مبحث جمع ساده یک رقمی (بدون فرمول) آورده شده است تا با نحوه تدریس و کیفیت آموزش آشنا شوید. در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۰۹۱۵۷۶۳۴۸۸۳ تماس بگیرید.

دانلود رایگان مبحث جمع ساده یک رقمی
 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید