آموزش چرتکه

آموزش نمایش اعداد روی چرتکه

آموزش نمایش اعداد روی چرتکه

نحوه نمایش عددهای ۰ تا ۱۰۰ روی چرتکه

با نام خدا آموزش چرتکه را آغاز می کنیم، آموزشگاه چرتکه روبوفا تصمیم دارد آموزش رایگان چرتکه را برای کسانی که علاقه مند به یادگیری هستند آغاز کند. این آموزش ها به صورت ویدئویی است و امکان دانلود آن وجود دارد. برای مشاهده تمامی آموزش ها به صفحه اصلی > مقالات > آموزش چرتکه مراجعه کنید. اگر مبتدی هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید بعد مشاهده این صفحه به بخش برای یادگیری چرتکه از کجا شروع کنیم؟ مراجعه کنید سپس گام به گام اقدام به یادگیری کنید بعد از آن تک تک مباحث را در قسمت جستجو سایت، جستجو کنید. امیدوارم مفید باشد و بتوانید به خوبی آموزش ببینید.

موسسه چرتکه روبوفا اقدام به انتشار ویدئوها در آپارات و یوتیوب کرده است کافی است عبارت ” آموزش چرتکه روبوفا” را در این سایت ها جستجو کنید تا بتوانید مثال های بیشتر و متنوع تری را ببینید ( ممنون که ما را فالو می کنید). قبل از همه این ها نیاز به چرتکه و کتاب دارید که می توانید از آموزشگاه های چرتکه تهیه کنید یا هم به ما این افتخار را بدهید و از بخش محصولات آن را تهیه کنید یا با شماره ۰۹۱۵۷۶۳۴۸۸۳ تماس بگیرید تا قبل خرید اطلاعات کسب کنید.

نکته مهم: سایت آموزش چرتکه روبوفا تنها سایت آموزش چرتکه در ایران است که به صورت منظم و کامل با مثال های متنوع به شما چرتکه را آموزش می دهد. اما این موضوع مخالفان زیادی دارد که چرا این آموزش ها به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می دهید و باعث می شوید کسی به موسسات مراجعه نکند و از طریق سایت چرتکه را آموزش ببیند.

پاسخ: از زمانی که این آموزش ها در سایت و همچنین در پیج اینستاگرام موسسه چرتکه روبوفا (Chortkehrobofa.ir) منتشر شده است، مشتری های موسسه افزایش چشمگیری کرده است این بدین معنی است فرد بعد از آشنایی اولیه با چرتکه و پی بردن به فواید چرتکه برای کودکان و حتی بزرگسالان، ترغیب به یادگیری اصولی توسط فرد متخصص می شود و در کلاس های حضوری یا غیر حضوری موسسات چرتکه در سراسر کشور ثبت نام می کند. نکته بعدی این است این آموزش ها در سایت های اشتراک ویدئو مثل آپارات و یوتیوب وجود دارد تفاوت در این است که منظم و کامل نیست و تنها سایتی که این خدمات را ارائه می دهد سایت آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق است.

آدرس : مشهد – قاسم آباد- تقاطع فلاحی و حسابی- حسابی شمالی28

نوع آموزش: آموزش چرتکه

مبحث: جمع و تفریق (ساده و دوستی ها)

نوع فایل: PDF به همراه لینک ویدئو

تعداد صفحه:۴۸

زبان: فارسی

تعداد ویدئو داخل فایل: ۸۶

سن: محدودیت ندارد

قیمت: 30 هزار تومان

آموزش نمایش اعداد روی چرتکه

در تصویر زیر چرتکه ژاپنی (سوروبان) را مشاهده می کنید. چرتکه از یک قاب، نوار حساب (محور افقی ای که مهره های بالا و پایین را جدا می کند) و تعدادی مهره که در هر ستون ۴ مهره در پایین و یک مهره در بالا قرار دارد، تشکیل شده است. در ستون اول از سمت راست (یکان) مهره های پایین هر کدام به اندازه عدد ۱ ارزش دارند و مهره بالا به انداره عدد ۵ ارزش دارد. در ستون دوم(دهگان) مهره های پایین هر کدام به اندازه عدد ۱۰ ارزش دارند و مهره بالا به اندازه عدد ۵۰ ارزش دارد بقیه ستون ها هم به همین صورت ادامه دهید. در حالتی که در تصویر زیر می بینید چرتکه عدد صفر را نشان می دهد و زمانی که مهره ها به نوار حساب نزدیک شوند عددی غیر صفر را نمایش می دهد.

در ویدئوی زیر اعداد از صفر تا ۱۰۰ روی چرتکه نمایش داده شده است. آن را مشاهده کنید و سعی کنید روی چرتکه خودتان آن ها را نمایش دهید. بعد از آن به صورت جدی آموزش ها را دنبال کنید. سوالی هم داشتید در بخش نظرات مطرح کنید و مطمئن باشید پاسخ داده می شود.

 

آموزش تصویری چرتکه به صورت ترم به ترم

در این بخش قصد معرفی دوره آموزشی محاسبات ذهنی با چرتکه را برای علاقه مندان به یادگیری این علم جذاب داریم. با توجه به این ویژگی ها، یادگیری چرتکه به دانش آموزان، مربیان مهدکودک، اولیا، کنکوری ها، مدیران مهدکودک و علاقه مندان به محاسبات ذهنی و حتی به کسانی که از ابتلا به آلزایمر می هراسند، پیشنهاد می شود.

آموزش ها در ۶ ترم ارائه خواهد شد. هر ترم شامل چند مبحث می باشد که در هر قسمت به مباحث هر ترم اشاره شده است. این آموزش ها به همراه حل ۱۰ مثال است و با مشاهده نحوه حل مثال ها به راحتی قادر به درک موضوع خواهید شد. پیشنهاد می شود یک بار با دقت زیاد و با تمرکز ویدئو را مشاهده کنید، سپس سعی کنید مثال ها روی چرتکه خود انجام دهید. در صورتی که مبحثی را متوجه نشدید اصلا نگران نباشید زیرا مشاوران و مربیان موسسه حسابگر خلاق به صورت رایگان در اختیار شما خواهند بود تا زمانی که مشکل شما رفع شود. « حسابگر خلاق متفاوت در خدمات»

برای تمرین بیشتر می توانید از لینک زیر نمونه سوال مربوط به هر مبحث را دانلود کنید. برای هر مبحث ۵۰ نمونه سوال طرح شده است. بعد از مشاهده ویدئو با تهیه نمونه سوال مربوطه از بخش  محصولات>نمونه سوال   بر مبحث مسلط شوید. برای خرید چرتکه به بخش محصولات>چرتکه  مراجعه کنید یا نرم افزار آن را دانلود کنید. از هر ترم یک نمونه سوال رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. از منو به بخش نمونه سوال مراجعه کنید.

یک نمونه ویدئو از مبحث جمع ساده یک رقمی (بدون فرمول) آورده شده است تا با نحوه تدریس و کیفیت آموزش آشنا شوید و با اطمینان خرید کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۰۹۱۵۷۶۳۴۸۸۳ تماس بگیرید پاسخگو شما خواهیم بود.

دانلود رایگان مبحث جمع ساده یک رقمی
تعدادی از آموزش ها

آموزش گام به گام چرتکه کلاس چرتکه در مشهد کلاس خصوصی چرتکه ثبت نام کلاس چرتکه آموزش چرتکه رایگان محاسبات ذهنی با چرتکه آموزش مقدماتی چرتکه شروع یادگیری چرتکه کلاس چرتکه بهترین سایت آموزش چرتکه نمایندگی حسابگر خلاق در مشهد چرتکه حسابگر خلاق آموزش چرتکه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید