مقالات

دانلود کتاب آموزش صفر تا ۱۰۰ چرتکه

نوع آموزش: آموزش چرتکه

مبحث: جمع و تفریق (ساده و دوستی ها)

نوع فایل: PDF به همراه لینک ویدئو

تعداد صفحه:۴۸

زبان: فارسی

تعداد ویدئو داخل فایل: ۸۶

سن: محدودیت ندارد

قیمت: 30 هزار تومان

دانلود کتاب آموزش صفر تا ۱۰۰ چرتکه

دانلود کتاب آموزش چرتکه به صورت تصویری با مثال و تمرین
  • موضوع: آموزش چرتکه
  • تعداد صفحات: ۱۱۰
  • فرمت: PDF
  • زبان: انگلیسی
  • قیمت: رایگان

دانلود شده از سایت www.mathabacus.com

این کتاب همراه با تصاویر جذاب، مثال های فراوان و تمرین با آموزش چرتکه ژاپنی سوروبان تبدیل به یک کتاب کامل شده است و مباحث جمع، تفریق، ضرب و تقسیم را پوشش می دهد. طوری که نیاز به هیچ مربی نخواهید داشت. با این که کتاب به زبان انگلیسی است اما بسیار قابل فهم است.

آموزش تصویری چرتکه به صورت ترم به ترم

در این بخش قصد معرفی دوره آموزشی محاسبات ذهنی با چرتکه را برای علاقه مندان به یادگیری این علم جذاب داریم. با توجه به این ویژگی ها، یادگیری چرتکه به دانش آموزان، مربیان مهدکودک، اولیا، کنکوری ها، مدیران مهدکودک و علاقه مندان به محاسبات ذهنی و حتی به کسانی که از ابتلا به آلزایمر می هراسند، پیشنهاد می شود.

آموزش ها در ۶ ترم ارائه خواهد شد. هر ترم شامل چند مبحث می باشد که در هر قسمت به مباحث هر ترم اشاره شده است. این آموزش ها به همراه حل ۱۰ مثال است و با مشاهده نحوه حل مثال ها به راحتی قادر به درک موضوع خواهید شد. پیشنهاد می شود یک بار با دقت زیاد و با تمرکز ویدئو را مشاهده کنید، سپس سعی کنید مثال ها روی چرتکه خود انجام دهید. در صورتی که مبحثی را متوجه نشدید اصلا نگران نباشید زیرا مشاوران و مربیان موسسه حسابگر خلاق به صورت رایگان در اختیار شما خواهند بود تا زمانی که مشکل شما رفع شود. « حسابگر خلاق متفاوت در خدمات»

برای تمرین بیشتر می توانید از لینک زیر نمونه سوال مربوط به هر مبحث را دانلود کنید. برای هر مبحث ۵۰ نمونه سوال طرح شده است. بعد از مشاهده ویدئو با تهیه نمونه سوال مربوطه از بخش  محصولات>نمونه سوال   بر مبحث مسلط شوید. برای خرید چرتکه به بخش محصولات>چرتکه  مراجعه کنید یا نرم افزار آن را دانلود کنید. از هر ترم یک نمونه سوال رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. از منو به بخش نمونه سوال مراجعه کنید.

یک نمونه ویدئو از مبحث جمع ساده یک رقمی (بدون فرمول) آورده شده است تا با نحوه تدریس و کیفیت آموزش آشنا شوید و با اطمینان خرید کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۰۹۱۵۷۶۳۴۸۸۳ تماس بگیرید پاسخگو شما خواهیم بود.

دانلود رایگان مبحث جمع ساده یک رقمی

آموزش تصویری محاسبات ذهنی با چرتکه (ترم ۱ و ۲ و ۳)

فرمت فایل ها: ویدئو (mp4)

مدت زمان: ۱ ساعت و ۲۶ دقیقه

ترم: ۱ و ۲ و ۳

مباحث: ( جمع ساده یک رقمی ، تفریق ساده یک رقمی ، جمع ساده دو رقمی ، تفریق ساده دو رقمی
جمع دوستی کوچک ۱و۴ ، جمع دوستی کوچک ۲و۳ ، جمع ترکیبی دوستان کوچک
تفریق دوستی کوچک ۱و۴ ، تفریق دوستی کوچک ۲و۳ ، تفریق ترکیبی دوستان کوچک)

سن: محدودیت سنی ندارد

 

آموزش تصویری محاسبات ذهنی با چرتکه (ترم ۴ و ۵ و ۶)

فرمت فایل ها: ویدئو (mp4)

مدت زمان: ۳ ساعت

ترم: ۴ و ۵ و ۶

مباحث: ( جمع دوستی بزرگ ۱ و ۹ ، جمع دوستی بزرگ ۲ و ۸ ، جمع دوستی بزرگ ۳ و ۷ ، جمع دوستی بزرگ ۴ و ۶، جمع دوستی بزرگ ۵ و ۵
تفریق دوستی بزرگ ۱ و ۹ ، تفریق دوستی بزرگ ۲ و ۸ ، تفریق دوستی بزرگ ۳ و ۷ ، تفریق دوستی بزرگ ۴ و ۶ ، تفریق دوستی بزرگ ۵ و ۵
جمع دوست ترکیبی ۶ و ۱۱ ، جمع دوست ترکیبی ۷ و ۱۲، جمع دوست ترکیبی ۸ و ۱۳ ، جمع دوست ترکیبی ۹ و ۱۴ ، تفریق دوست ترکیبی ۶ و ۱۱ ، تفریق دوست ترکیبی ۷ و ۱۲، تفریق دوست ترکیبی ۸ و ۱۳ ، تفریق دوست ترکیبی ۹ و ۱۴)

سن: محدودیت سنی ندارد

 

آموزش رایگان چرتکه

اما در صورتی که می خواهید چرتکه را به صورت فایل ویدئویی آموزش ببینید. به صفحه اصلی سربرگ مقالات > بخش آموزش چرتکه مراجعه کنید.

برای ثبت نام کلاس چرتکه به صورت حضوری به صفحه اصلی سربرگ > ثبت نام آنلاین کلاس چرتکه مراجعه کنید.

  • خدمات آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق
    نمایندگی رسمی آموزش چرتکه حسابگر خلاق در مشهد با برگزاری دوره های آموزش چرتکه برای کودکان ۵ تا ۱۳ در محیط موسسه، مدارس و مهد کودک ها در حال خدمت رسانی است.
  • آموزش چرتکه در مشهد
    سایت موسسه چرتکه روبوفا تنها سایت ارائه دهنده خدمات رایگان آموزش چرتکه در ایران است. کافی است به بخش مقالات > آموزش مراجعه کنید.
  • نمایندگی آموزش تخصصی چرتکه حسابگر خلاق در مشهد با خدمات متفاوت
    یکی از شرایط دوره های آموزش چرتکه شرایط سنی است که برای دانش پژوهان ۵ تا ۱۳ سال در نظر گرفته شده است. برای ثبت نام می توانید روی ثبت نام دوره آموزش چرتکه کلیک کنید یا به صورت حضوری به آدرس موسسه مراجعه کنید و یا از طریق شماره تلفن های موسسه ثبت نام تلفنی انجام دهید.

نوشته های مشابه

6 دیدگاه در “دانلود کتاب آموزش صفر تا ۱۰۰ چرتکه

    1. alireza گفت:

      خواهش میکنم
      نظر لطف شماست

  1. معصومه طالبی گفت:

    آدرس ایمیلم: mt6610451@gmail.com
    هست
    لطفا سریع تر پیگیری کنین

    1. alireza گفت:

      به ایمیل شما ارسال شد.
      در صورت بروز هر گونه مشکل در دانلود با شماره ۰۹۱۵۷۶۳۴۸۸۳-مهاجری تماس بگیرید.

  2. یاسر گفت:

    سلام. چرا شما برای آموزش از مهره های وسط شروع میکنید تا جایی که من آموزش هارو دیدم از گوشه راست شروع میشه.
    از راست یکان دهگان صدگان و….

    1. alireza گفت:

      بله به طور کلی برای محاسبات جمع و تفریق مشکلی نیست که از ستون سمت راست شروع کنید اما برای محاسبات ضرب و تقسیم بهتر هست از ستون میانی استفاده بشه.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید