مقالات

فواید آموزش چرتکه به کودکان

مزایای آموزش چرتکه به کودکان

فواید آموزش چرتکه به کودکان

دوران کودکی مهم ترین دوره رشد مغز است. در این دوره، رشد مغز انسان به اوج خود می رسد و قابلیت آموختن مباحث مختلف را دارد. اکثر کودکان با ریاضی و به طورکلی محاسبات آن به دلیل پیچیدگی و نامفهوم بودن مشکل دارند و علاقه و اشتیاق کمتری از خود نشان می ­دهند. اما چرتکه که یک ابزار محاسباتی است می­ تواند کودکان را به ریاضی علاقه­ مند کند و کمک شایانی به تقویت حافظه عددی داشته باشد.

این ایجاد تمایل با افزایش اعتماد به نفس همراه خواهد بود و در نتیجه باعث رشد تحصیلی کودک در تمامی دروس خواهد شد. با یادگیری چرتکه می توان به مسائل ریاضی لبخند زد و با سرعت بالا و به صورت ذهنی حل کرد. نمایندگی چرتکه روبوفا در مشهد با خدمات متفاوت آینده کودک شما را تضمین می کند.

چرتکه تاثیرات شگفت انگیزی بر کودک خواهد گذاشت و ضمن این که در کیفیت تحصیلی او تاثیر مثبت می گذارد، آینده علمی او را نیز تضمین می کند. در زیر برخی از مهمترین فواید آموزش چرتکه آورده شده است:

  1. در سنین کودکی باعث افزایش ظرفیت حافظه می شود
  2. هماهنگی بین دو نمیکره چپ و راست
  3. توانایی و کنترل مدیریت و زمان 
  4. کمک اساسی به یادگیری ریاضی
  5. تقویت هوش و حافظه 
  6. دور شدن از آلزایمر در سنین بالا 
  7. افزایش مهارت تند نویسی و تند خوانی 
  8. افزایش هوش زبانی 
  9. توسعه و استفاده از تمام مغز
  10. افزایش اعتماد به نفس
  • خدمات آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق
    نمایندگی رسمی آموزش چرتکه حسابگر خلاق در مشهد با برگزاری دوره های آموزش چرتکه برای کودکان ۵ تا ۱۳ در محیط موسسه، مدارس و مهد کودک ها در حال خدمت رسانی است.
  • آموزش چرتکه در مشهد
    سایت موسسه چرتکه روبوفا تنها سایت ارائه دهنده خدمات رایگان آموزش چرتکه در ایران است. کافی است به بخش مقالات > آموزش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید