مقالات

کتاب آموزش چرتکه سوروبان

دانلود فایل آموزش ۰ تا ۱۰۰ چرتکه به زبان فارسی

نوع آموزش: آموزش چرتکه

مبحث: جمع و تفریق (ساده و دوستی ها)

نوع فایل: PDF به همراه لینک ویدئو

تعداد صفحه:۴۸

زبان: فارسی

تعداد ویدئو داخل فایل: ۸۶

سن: محدودیت ندارد

قیمت: 30 هزار تومان

دانلود کتاب آموزش چرتکه سوروبان
  • موضوع: آموزش چرتکه
  • تعداد صفحات: ۱۸
  • فرمت: PDF
  • زبان: انگلیسی
  • قیمت: رایگان
مقدمه

چرتکه (یا سوروبان  در ژاپن با این نام می شناسند) یک ابزار ریاضی باستانی است که برای محاسبه استفاده می شود. چرتکه یکی از اولین ابزارهای محاسبه در جهان است و اولین نمونه های آن به ۲۵۰۰ سال پیش بازمی گردد. کلمه Abacus یونانی است و “Abax” به معنی تابلوی شمارش است. اولین نوع چرتکه، تخته سنگ هایی بود که گرد و غبار آن را پوشانده بود و از قلم هایی برای علامت گذاری استفاده می شد.

این کتاب مباحث جمع، تفریق، ضرب و تقسیم را با توضیح مثال های حل شده پوشش می دهد.

آموزش بیشتر چرتکه با ویدئو

اما در صورتی که می خواهید چرتکه را به صورت فایل ویدئویی آموزش ببینید. به صفحه اصلی سربرگ مقالات > بخش آموزش چرتکه مراجعه کنید.

برای ثبت نام کلاس چرتکه به صفحه اصلی > ثبت نام دوره ها > ثبت نام آنلاین کلاس چرتکه مراجعه کنید.

آموزش تصویری چرتکه به صورت ترم به ترم

در این بخش قصد معرفی دوره آموزشی محاسبات ذهنی با چرتکه را برای علاقه مندان به یادگیری این علم جذاب داریم. با توجه به این ویژگی ها، یادگیری چرتکه به دانش آموزان، مربیان مهدکودک، اولیا، کنکوری ها، مدیران مهدکودک و علاقه مندان به محاسبات ذهنی و حتی به کسانی که از ابتلا به آلزایمر می هراسند، پیشنهاد می شود.

آموزش ها در ۶ ترم ارائه خواهد شد. هر ترم شامل چند مبحث می باشد که در هر قسمت به مباحث هر ترم اشاره شده است. این آموزش ها به همراه حل ۱۰ مثال است و با مشاهده نحوه حل مثال ها به راحتی قادر به درک موضوع خواهید شد. پیشنهاد می شود یک بار با دقت زیاد و با تمرکز ویدئو را مشاهده کنید، سپس سعی کنید مثال ها روی چرتکه خود انجام دهید. در صورتی که مبحثی را متوجه نشدید اصلا نگران نباشید زیرا مشاوران و مربیان موسسه حسابگر خلاق به صورت رایگان در اختیار شما خواهند بود تا زمانی که مشکل شما رفع شود.

برای تمرین بیشتر می توانید از لینک زیر نمونه سوال مربوط به هر مبحث را دانلود کنید. برای هر مبحث ۵۰ نمونه سوال طرح شده است. بعد از مشاهده ویدئو با تهیه نمونه سوال مربوطه از بخش  محصولات>نمونه سوال   بر مبحث مسلط شوید. برای خرید چرتکه به بخش محصولات>چرتکه  مراجعه کنید یا نرم افزار آن را دانلود کنید. از هر ترم یک نمونه سوال رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. از منو به بخش نمونه سوال مراجعه کنید.

یک نمونه ویدئو از مبحث جمع ساده یک رقمی (بدون فرمول) آورده شده است تا با نحوه تدریس و کیفیت آموزش آشنا شوید و با اطمینان خرید کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۰۹۱۵۷۶۳۴۸۸۳ تماس بگیرید پاسخگو شما خواهیم بود.

دانلود رایگان مبحث جمع ساده یک رقمی
 

 

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “کتاب آموزش چرتکه سوروبان

  1. sina گفت:

    دمتون گرم با کتاب هایی که گذاشتین

    1. alireza گفت:

      خواهش میکنم، انشاالله مفید باشه

  2. مینو گفت:

    من یک ویدیو ازتون خرید کردم و کامل دانلود نشد میشه لینک دانلودش را واسم ارسال کنید ترم ۷ ۸۹

دیدگاهتان را بنویسید