ثبت نام کلاس چرتکه

خدمات آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق

آموزش چرتکه حسابگر خلاق در مشهد با خدمات متفاوت

آموزشگاه چرتکه حسابگر خلاق در مشهد با برگزاری دوره های آموزش چرتکه برای کودکان ۵ تا ۱۳ در محیط موسسه، مدارس و مهد کودک ها در حال خدمت رسانی است. این موسسه با تاسیس چندین شعبه در سطح شهر مشهد سعی در برآورده کردن تمامی نیازها در این حوزه دارد. این موسسه بسته های آموزشی چرتکه را نیز با کمترین قیمت در اختیار دانش پژوهان قرار می دهد. برای مشاهده بسته ها و اطلاعات مربوط به آنها به بخش محصولات مراجعه کنید. 

1- آموزش از طریق CD

آموزشگاه حسابگر خلاق با تهیه CDهای آموزش چرتکه که در بسته های آموزشی هر دانش آموز وجود دارد، چرتکه را به صورت انیمیشن آموزش می دهد که بسیار مورد رضایت والدین قرار گرفته است چرا که می توانند در انجام تکالیف کودک خود را همراهی کنند. 

2- ثبت نام اینترنتی

سایت رسمی چرتکه حسابگر خلاق در مشهد برای کسب رضایت مشتریان خود علاوه بر ثبت نام حضوری، ثبت نام را به صورت اینترنتی انجام می دهد. روند ثبت نام بسیار ساده است و در گام اول بدون پرداخت هزینه می باشد. بعد از ثبت نام کارشناسان حسابگر خلاق شما را به نزدیک ترین شعبه محل زندگی خودتان معرفی خواهند کرد. برای ثبت نام به صورت اینترنتی روی لینک ثبت نام کلیک کنید. 

3- کارنامه آنلاین

دانش پژوهان روبوفایی بعد از پایان هر ترم کارنامه دریافت خواهند کرد که این کارنامه به صورت اینترنتی می باشد و با چند کلیک ساده کارنامه ترم جاری و ترم های گذشته را در همین سایت بخش کارنامه مشاهده می کنند. 

4- آموزش رایگان چرتکه

سایت چرتکه حسابگر خلاق تنها سایت آموزش چرتکه به صورت رایگان است که مباحث را به صورت فایل ویدئویی در اختیار شما می گذارد. کافی است به بخش آموزش مراجعه کنید. علاوه بر این، پیج اینستاگرامی آموزش چرتکه حسابگر خلاق با همین آدرس یعنی hesabgarkhalagh.ir فعالیت می کند. در این پیج علاوه بر مطالب علمی مرتبط با چرتکه، آموزش به صورت ویدئویی نیز انجام می شود و می توانید چرتکه را در گوشی همراه خود آموزش ببینید.

5- اهدای گواهینامه

دانش پژوهان در ۳ مرحله گواهینامه معتبر که از تهران برای هر دانش پژوه صادر می شود، دریافت می کنند. در پایان ترم ۶ مدرک جمع و تفریق، پایان ترم ۹ مدرک ضرب و تقسیم و در پایان ترم ۱۲ مدرک نهایی را دریافت می کنند.

6- مسابقات

۳ مرحله مسابقات برای دانش پژوهان در نظر گرفته شده است. مسابقات استانی، کشوری و بین المللی. 

آدرس : شعبه 1: قاسم آباد – تقاطع فلاحی و حسابی – حسابی شمالی 28

شعبه2: صیادشیرازی 29 – پ11

تلفن: ۰۵۱۳۸۹۴۲۹۵۷ – ۰۹۱۵۷۶۳۴۸۸۳ – 09158275097

آموزش تصویری چرتکه به صورت ترم به ترم

در این بخش قصد معرفی دوره آموزشی محاسبات ذهنی با چرتکه را برای علاقه مندان به یادگیری این علم جذاب داریم. با توجه به این ویژگی ها، یادگیری چرتکه به دانش آموزان، مربیان مهدکودک، اولیا، کنکوری ها، مدیران مهدکودک و علاقه مندان به محاسبات ذهنی و حتی به کسانی که از ابتلا به آلزایمر می هراسند، پیشنهاد می شود.

آموزش ها در ۶ ترم ارائه خواهد شد. هر ترم شامل چند مبحث می باشد که در هر قسمت به مباحث هر ترم اشاره شده است. این آموزش ها به همراه حل ۱۰ مثال است و با مشاهده نحوه حل مثال ها به راحتی قادر به درک موضوع خواهید شد. پیشنهاد می شود یک بار با دقت زیاد و با تمرکز ویدئو را مشاهده کنید، سپس سعی کنید مثال ها روی چرتکه خود انجام دهید. در صورتی که مبحثی را متوجه نشدید اصلا نگران نباشید زیرا مشاوران و مربیان موسسه حسابگر خلاق به صورت رایگان در اختیار شما خواهند بود تا زمانی که مشکل شما رفع شود. « حسابگر خلاق متفاوت در خدمات»

برای تمرین بیشتر می توانید از لینک زیر نمونه سوال مربوط به هر مبحث را دانلود کنید. برای هر مبحث ۵۰ نمونه سوال طرح شده است. بعد از مشاهده ویدئو با تهیه نمونه سوال مربوطه از بخش  محصولات>نمونه سوال   بر مبحث مسلط شوید. برای خرید چرتکه به بخش محصولات>چرتکه  مراجعه کنید یا نرم افزار آن را دانلود کنید. از هر ترم یک نمونه سوال رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. از منو به بخش نمونه سوال مراجعه کنید.

یک نمونه ویدئو از مبحث جمع ساده یک رقمی (بدون فرمول) آورده شده است تا با نحوه تدریس و کیفیت آموزش آشنا شوید و با اطمینان خرید کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۰۹۱۵۷۶۳۴۸۸۳ تماس بگیرید پاسخگو شما خواهیم بود.

دانلود رایگان مبحث جمع ساده یک رقمی
 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید